Volné pozice
Aktuálně hledáme kolegy na pozice: asistent(ka) obchodního oddělení
Popis pracovní pozice
Jsme dynamická a v našem oboru uznávaná firma, která se specializuje na jednu věc, a tu dělá dobře. Našim klientům z řad výrobních firem pomáháme zlepšovat jejich výkony a procesy a snažíme se s nimi budovat dobré vztahy.
Hledáme spolehlivou podporu do našeho obchodního týmu – potřebujeme někoho, kdo se rád zapojí a pomůže nám dosáhnout jak našich obchodních cílů, tak kolegu, který bude v kontaktu se stávajícími klienty. Hledáme parťáka pro obchodníky a obchodního ředitele, kteří budou vděčni nejen za pomoc při plánování schůzek a organizaci kalendářů, ale i za občasnou kontrolu.
Co od Vás očekáváme
- Podpora obchodu: Budete spojovacím článkem mezi obchodem a zákazníky. Pomůžete nám plnit naše cíle, plánovat a organizovat obchodní činnosti.
- Zákaznický servis: Budete v kontaktu se zákazníky, odpovídat na jejich dotazy a pomáhat řešit jejich požadavky. Vaše komunikace bude klíčová pro spokojenost našich zákazníků.
- Zkušenosti s telefonováním a práce s CRM systémem jsou výhodou.
Jaké vlastnosti hledáme
- Organizační schopnosti, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost.
- Chuť učit se.
Na co se můžete těšit?
- Zcela nově vybavená kancelář v Kolíně.
- Produkt, který výrobním firmám skutečně pomáhá.
- Vděk obchodníků za každou pomoc a vděk obchodního ředitele za to, že nás budete tak trochu hlídat.
- Výplata vždy včas na účtu.
- Příležitost pracovat ve stabilní firmě, která stále roste.
- Kromě fixního platu se podělíme i na bonusu za splněné obchodní cíle.
- Na menší přátelský tým ve stabilní firmě.
- Kvalitní zaškolení a možnost odborného růstu.
- Možnost kariérního růstu.
A jaká bude Vaše náplň?
- Různorodá J.
- Pravá ruka obchodního ředitele.
- Pomoc obchodníkům v prodejní fázi
- administrativa,
- správa CRM.
- Pomoc s přípravou nabídek, smluv a obchodních materiálů
- Komunikace s obchodem, komunikace s potenciálními zákazníky, komunikace se stávajícími zákazníky. Jak po emailu, tak po telefonu.
- Plánování a organizování schůzek.
- Kontrola plnění dohodnutých úkolů.
- Příprava podkladů pro porady.
- Základní komunikace se stávajícími zákazníky – správa zákaznického portálu.
Pokud máte zájem o tuto pozici, zašlete nám svůj životopis na jana.kozakova@plantyst.com a rádi Vás pozveme na pohovor.
Děkujeme za váš zájem!
Jan Blažek,
Obchodní ředitel